Reklamacije i primedbe na rad internet prodavnice Foxy Box:
Žalbe, reklamacije i primedbe (na artikle koji su predmet online kupovine) potrošači mogu izjaviti: • slanjem na elektronsku adresu thefoxy.rs@gmail.com • redovnom poštom na adresu – Ružica Marinković, Stevana Sinđelića 26, 35210 Svilajnac Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena. U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći radi rešavanja sporne situacije, a sve u cilju otklanjanja predmetnih nedostataka.
Reklamacioni list je moguće preuzeti na sledećem linku: Kliknite ovde za preuzimanje